Witamy:)

piątek, 1 lutego 2013

Kto potrafi cieszyć się małymi rzeczami,mieszka w ogrodzie pełnym szczęśliwości.

Znalazłam w sieci ,niestety autor nieznany,ale piszący prawdę,niczym z myślą o Wzgórzu Twórczych Serc;
Jesteśmy różni: mil­czący , wy­gada­ni, fleg­ma­tyczni, scep­tyczni, pełni życia, ra­dośni, dziecin­ni, roz­rywko­wi... Dzielą Nas ki­lomet­ry, poglądy, wiek, ko­lor oczu, wzrost, nu­mer bu­ta, płeć, mu­zyka. A wszys­tkich łączy jed­na da­ma. Piękna i elok­wen­tna da­ma o oczach ko­loru tęczy. Jej wiek jest dotąd niez­na­ny, ale jak wiado­mo ko­biet o wiek się nie py­ta. Na imię ma Pas­ja. Pas­ja do tworze­nia serc :)

Kochani....to tutaj znajdziecie ludzi,którzy potrafią się cieszyć małymi rzeczami,małym sercem,które tak na prawdę jest olbrzymie! Niesiemy pomoc, choć czasem wydawałoby się ,że niewielką,ale z serca dla ludzi tych którzy potrzebują. 
Dostałam list od Marcinka,od chorego chłopca z marzycielskiej poczty,do którego wysłałam mały prezencik.Nawet nie wiecie jak mi miło,tak strasznie się cieszę,że nie mogłam się oprzeć by nie napisać kolejnego,do kolejnego chorego dziecka.Zarażam powoli moich znajomych,oni też zaczynają pisać....czyż to nie fantastyczne???

5 komentarzy:

  1. Fantastyczne i Ty także :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana.Nie jesteście wcale tacy różni . Wszyscy jesteście wspaniali, pełni dobra, współczucia , miłości... Serca doszły, jutro przed nimi wielki dzień. Dziękuję Wam wszystkim, a przede wszystkim Tobie Aniu, za chęci! Że C się chce najzwyczajniej w świecie czynić dobro. Bo, żeby zło zwyciężyło wystarczy, żeby ludzie nic ie robili!!! Ściskam Was wszystkich i każdego z osobna. Jeszcze się na pewno odezwiemy!! Aga i Podopieczni SOSW Głogówek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jk dobrze że na tym świecie można znaleźć tyle cudownych osób

    OdpowiedzUsuń