Witamy:)

wtorek, 22 stycznia 2013

Podaruj odrobinę radości i słońca

     
Kochani.

Wzgórze Twórczych Serc łączy Nas ze sobą coraz mocniej i mocniej. To wyjątkowy blog, pełen ciepła , miłości a przede wszystkim z wielkim zarażającym celem. Jestem szczęśliwa ,że znalazłam się we właściwym miejscu. Codziennie piszemy ze sobą, powstają fantastyczne pomysły,ktoś rzuca hasło i jak za dotykiem czarodziejskiej różczki realizuję któryś z pomysłów. Dowiedziałam się o akcji Napisz list do chorego dziecka. Kliknęłam w link,wyświetlił się Marcinek, cudowny dziesięcioletni chłopiec ,który jest bardzo ciężko chory, serce omal nie wyskoczyło mi z piersi...choć nie umiem pisać listów, tym bardziej do chorego dziecka ,poczułam że muszę napisać. Nie ukrywam, że było mi bardzo ciężko, jestem za bardzo wrażliwa i nie umiem sobie wytłumaczyć dlaczego tak jest? Przecież dzieci powinny mieć same dni wypełnione kolorami tęczy....Marcinek ma wszechstronne zainteresowania, nie wiedziałam co sprawiłoby mu oprócz listu przyjemność, ale......skoro Marcinek uwielbia Błaszczykowskiego no to BINGO! Powstał piłkarz reprezentacji Polski, ale o imieniu Marcin :)
Kochani dzisiaj wysłałam paczuszkę i list do tego chłopca, nawet nie potrafię opisać co czuję...radość ? spełnienie? ulgę....? Nie wiem...ale to fantastyczne uczucie!!!
Moi drodzy jeśli rozglądniemy się wokół siebie, jeśli na chwilę w tym pędzącym świecie zatrzymamy się, znajdziemy ludzi którym możemy dać odrobinę radości słowem. Kilkoma miłymi słowami przelanymi na kartkę papieru, lub udostępnionymi wystukując na klawiaturze komputera ........nie zastanawiajmy się nawet przez chwilę, ten niepozorny gest może sprawić wiele szczęścia i radości .

Pozdrawiam Was serdecznie.

        Napisz list do chorego dziecka

3 komentarze:

  1. Przez Was bedę musiała zakupic tira chusteczek higienicznych :0 Moje kochane szalone dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzruszyłam się :)))oczywiście dzieci po winne mieć same szczęśliwe dni :)))pozdrawiam Marcinka ,życzę mu z całego serca żeby wyzdrowiał .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo...Prze Was płaczę jak małe dziecko :(

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    +OBSERWUJĘ

    xoxo

    OdpowiedzUsuń