Witamy:)

niedziela, 13 stycznia 2013

Kolejna akcja !!!!

Kochani  Nasze serduszko od godziny 22:30, 12 stycznia na godzinę 20:00
 czyli na światełko do nieba ma już 205 zł wylicytowane!!!!!!! 
aukcja zaczęła się od 1 zł!!!!!
BRAWO!!!

 Nasza akcja "185 serc na aukcję WOŚP" spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem.
Piszecie do nas ,wyrażając chęć dołączenia do serduszkowego szaleństwa:))


 Mamy dla Was kolejną informację.

Przed nami kolejna duża akcja!!

Dwa cele: 

I

Serduszka na Bal Charytatywny 
z którego dochód w całości przekazywany jest na pomoc Wychowankom oraz Absolwentom . 
Są to dzieci niepełnosprawne w stopniu różnym, w większości z domów "niewydolnych wychowawczo".


Skontaktowaliśmy się z osobą odpowiedzialną za organizację i już dziś podjęliśmy decyzję ,
że naszych serduszek nie może u nich zabraknąć:))
więcej a samej akcji możecie poczytać TUTAJ
 
II 

 Serduszka na drugi etap akcji charytatywnej "Rękodzieła dla Marcinka".
 "Pierwszy etap akcji, dedykowany Marcinkowi, trwał od 5.10 do 18.12.2012.
Przedmioty wylicytowano na łączną kwotę: 19 710,92 zł.
Ponieważ udało się zebrać pieniążki na leczenie Marcinka w Niemczech, na prośbę Jego Rodziców drugi etap akcji dedykujemy Karolince." źród.


Pokażmy Naszą siłę !! 
Jeżeli chcesz do nas dołączyć ,przeczytaj:

1. wyraź chęć udziału w akcji w komentarzu poniżej
2 .wykonaj serduszka 
3.zrób zdjęcie serduszek i wyślij maila na adres 

 paulaart@poczta.fm
zaznacz ,że zgadzasz się na publikację zdjęcia
4. dostaniesz maila zwrotnego z adresem gdzie masz wysłać serduszka 
i dalszą instrukcję 
WAŻNE 
Informacja dotycząca serduszek: 
czas wykonania serduszek: do 20 stycznia !!!
 wysyłacie je tak aby do 23 stycznia dotarły pod wskazany adres:))

 
to ważne abyśmy mogli je wspólnie połączyć 
i stworzyć dwa piękne serca pełne miłości
jest mało czasu bo I akcja jest na 28 stycznia :)) 
a serduszka trzeba posegregować i podzielić:)
  
* serduszka z papierowej wikliny czerwone , 
zdobienie :  
same kokardki bez dodatków,kokardki mogą być kolorowe!! 
bez wstążek do powieszenia:
 
* serduszka szyte lub wykonane inną techniką 
mogą być kolorowe ,będą zdobiły środek serc:)
Z naszych serc powstaną dwa piękne duże serca !!!
które będę biły mocno przez cały rok!!!  

nasza brygada już od jutra zabiera się do pracy
przygotowujemy 180 serc :)))  

nie ma ograniczeń w ilości serduszek ale miło by było jakby najmniej było 5 sztuk:)

36 komentarzy:

  1. data 20 stycznia dotyczy wysyłki na wskazany adres?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czas wykonania serduszek: do 20 stycznia !!!
      wysyłacie je tak aby do 23 stycznia dotarły pod wskazany adres:))

      Usuń
  2. ja również się przyłączam :) Jutro zabieram się do pracy!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też nie może zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też..ja też :) chcę dołączyć...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się chętnie dołączę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście ja też się dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli pozwolicie mi dołączyć do akcji ....jestem z wami ....Basia

    kreatywnaiskierka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oj kochani ... z miłą i wielką chęcią przyłączę się do Was !!!
    Będzie mega serduszkowo po raz drugi i po raz trzeci !!!
    Cieplutko Was pozdrawiam :)
    p.s. Aniu (Ania Krućko) - jeszcze raz dziękuję kochana za pamięć !

    OdpowiedzUsuń
  9. Z ogromną chęcią dołączam i zabieram się za szycie serduszek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez chcę dołączyć!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli mogę też chętnie dołączyłabym ze swoimi płóciennymi serduszkami do akcji.

    OdpowiedzUsuń
  12. tak,tak ja też chętnie się dołączę!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. tak, tak ja też chętnie dołączam do Was!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. tak ,tak ja też dołączam do Was!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chętnie dołącze do Was. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z wielką ochotą dołączę się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie dołączam!:)
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  18. dopiero dziś ale czasu brak, maluje właśnie rureczki i jedziemy z tym! Hehe

    OdpowiedzUsuń
  19. No mnie to znacie,więc cały czas jestem połączona z Wami :):):):)!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Serduszka zrobione,dziś pomaluję i chętnie wyślę.. :)Marysia Walek.Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam jedno większe serduszko z chęcią wyślę tylko Aniu proszę napisz na fb adres a i bombkę muszę ci wysłać link tylko ja się nie znam głupio się przyznać ale poproszę kumpelkę to mi pomoże do 20 stycznia zdążę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Andziulowo-śmietniczkowo gotowe do współuczestnictwa
    w tak wielkim przedsięwzięciu.

    OdpowiedzUsuń
  23. I Ja też mam jedno wielkie serce, które wyślę, ale nie wiem gdzie ? proszę o kontakt Aniu :)))gdzie mam słać :D no i muszę przesłać ci zdjęcie mojej bombki do 20 stycznia,dobranoc :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Serca już gotowe,zostały tylko dekoracje.Pozdrowienia dla całego zespołu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Serca uszyte i ozdobione, mail wysłany, czekam na dalsze instrukcje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja jak zwykle nie w temacie jestem ech.... muszę tu do Was chyba zaglądac częściej to może się załapię na następną akcję. dopiero przed chwilą odkryłam ten blog...
    Aniu świetna fotka z tym sercem z serc :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Serduszka wysłane pod wskazany adres :-D uśmiecham się do wszystkich serduszkoholików ;-) Już zapisuję się na kolejne akcje!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam swój udział w tej pięknej akcji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. No i się popłakałam. Mąż patrzy na mnie jak na wariatkę...Dziękuję!!! Jesteście WSPANIAŁE. Ślubuję uroczyście, że biorę udział w następnych akcjach. Tylko po Balu, bo już teraz nie wiem jak się nazywam :) Buziaki wielkie jak Wasze serca!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje serduszka też już wysłane paczką priorytetową :)

    OdpowiedzUsuń